Dag 40 en 41, 08-08-13, 09-08-13

9 augustus 2013 - Ørskog, Noorwegen

Na 2 lange werkdagen, lig ik nu gevloerd in mijn bed. Ben kapot moe! En nog ook nog met de gedachte dat ik morgen de Jordmormarsen ga lopen. Dit is een evenement hier in Noorwegen dat elk jaar word georganiseerd. Het is een mars van 30km, 3 bergen en 10 uren. We gaan hem lopen met Hilde, Trui, Pirri met haar zus en ik. Morgen om 07.15 vertrekken we met de auto. We gaan niet de hele lopen, maar worden afgezet met de bus op de goede plek. Nadat Hilde en ik een verslag hadden gelezen over deze mars, kwamen we tot deze beslissing. Er zijn meestal zo'n 130 deelnemers en vorig jaar zijn er maar 12 begonnen bij het begin en de rest een stukje verder. Het is namelijk toch echt een fysiek maar ook mentaal zware tocht. Maar uiteindelijk maakt het mij niks uit, want ik vind het alleen even leuk, dat we hem met z'n alle gaan lopen en heb er eigenlijk best wel zin in en verder zien we wel waar we eindigen! Mijn kleren liggen klaar, mijn bergschoenen en mijn rugzak, gevuld met lekkernij bij het deurtje van de caravan. Daarom ben ik nu ook maar mijn bedje ingekropen om mij mentaal voor te bereiden op morgen. Dan zullen we het beleven!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Alkke bootsma:
    9 augustus 2013
    Je lijkt wel een echt noors meisje!
  2. Wilma:
    9 augustus 2013