dag 47, 15-08-13

15 augustus 2013 - Ørskog, Noorwegen

Dag nummer 47, mijn laatste werkloze dagje in Noorwegen. Met prachtig weer, strak blauwe luchten, de eerste herfstkleuren alweer te voorschijn en 20 graden! Na gisteravond met 6,5 graden mijn caravan in te stappen bibberend van de kou, had ik dit nooit verwacht! Was echt genieten vandaag en met in gedachten bijna weer thuis te zijn, deed het mij echt goed. 'Met de wind in me haren, volle kracht hiervandaan! Het is te gek om te varen, als we steeds sneller gaan!' Jaa, zo voelde het nou precies vandaag op de boot. Ik zat heerlijk voorin, mijn haren wapperend en ik genietend in de zon van de bergen te genieten en ondertussen had ik mijn 1e vis ook gevangen en daarna nog 1. Jaa, het is mij gelukt in de laatste paar dagen om een vis te vangen en het waren geen kleintjes ook. Tijd om naar huis te gaan dus, want ik had gezegd: 'Ik ga pas naar huis als ik een vis gevangen heb.' Heb ik goed gepland! Vandaag ook nog even met Marcaline geskypt en dat voelde als van ouds, gelukkig kan ik straks weer snel op me fietstje naar haar toe crossen en dan gaat het praten allemaal wat makkelijker, zonder dat de verbinding weg valt enz. Verder mijn koffer beetje ingepakt en caravan opgeruimd, trampoline gesprongen en film kijken met Trui. Een echt vrij dagje. 4 nachtjes slapen, 3 daagjes werken en dan kan ik eindelijk zeggen na dit avontuur: I'm coming home!

1. Loes:
    16 augustus 2013
    Wat een prachtige foto's zijn dit. En mooie vissen hoor.
    Goed gedaan, Marit ;-)

x Loes