dag 8, 07-07-13

7 juli 2013 - Ørskog, Noorwegen

En de 1e week is om, nog 6 weken te gaan en zoals het nu gaat vliegt het echt voorbij! Vandaag hebben we gewerkt als een malle met z'n alle. Het was mega druk en dikke stress in de keuken en of ik daar nou tegen kan.. hmm, maar ook weer overleefd! Na de tijd waren we er toch wel erg trots op dat we 321 maaltijden hebben gemaakt en heel wat mensen hebben voorzien van ijs, want vandaag was het ook weer erg mooi weer hier op de berg. Helaas heb ik maar heel eventjes van het zonnetje kunnen genieten. Om 18.00 mocht ik namelijk de keuken verlaten en ben ik met een grote glas ranja en mijn nieuwe boek in de zon op het terras gaan zitten met me schoenen uit. Die kunnen namelijk wel een massage gebruiken. Helaas trok het na een klein uurtje dicht en nam de wind toe en moest ik toch echt een dikke jas aantrekken om het warm te houden. Uiteindelijk was dat niet gelukt en ben ik kou kleumend de warme douche onder gestapt en was dat echt heerlijk! Er is hier een bus vol met Tsjechen en die gingen net weg, dus ik was snel naar de douche gerend voordat iemand anders het zelfde dacht van kom nu kan ik lekker rustig douchen, zonder in de rij te staan haha! Verder was het vandaag druk druk druk en ga ik zo gelijk maar lekker slapen, want morgen mogen we gewoon weer aan het werk.

1. Leah:
    8 juli 2013
    Heee marit!
    Hier even een berichtje van mij om je te laten weten dat ik het super leuk vind om je verhalen te lezen en de fotos erbij maken het verhaaltje af, je schrijft zo leuk!
    Heel veel plezier en succes nog! XXX