dag 43, 44 en 45 11-08-13,12-08-13, 13-08-13

13 augustus 2013 - Ørskog, Noorwegen

Zondag was het werken met veel spierpijn en was het weer eens druk en stress. Dit keer stond ik weer achter de afwasmachine, maar helaas ging deze na een tijdje stuk. Elke zondag lijkt het nu wel of er wat stuk gaat. Dus na elke beurt moest ik beuken en mijn emmertje legen met afvalwater en er weer een lege onderzetten en dat met mijn zere beentjes was best een klus! Gelukkig mocht ik om 18.00 stoppen en ging ik daarna weer lekker film kijken met Trui. Maandag stond ik ook weer op de werkvloer en was er al snel niks te doen. Hilde stuurde me naar de feestzaal, waar ik de tafels mocht dekken. Er vindt namelijk dit weekend een groot feest plaats. Een keer wat anders en ik vond het nog erg leuk ook! Later op de middag kwam Trui en hadden we afgesproken dat vanavond de pyjamaparty zou plaatsvinden. Dus vannacht was een gezellige boel in mijn caravannetje. We hadden muffins gebakken, een zak chips en drinken meegekregen en probeerden een filmpje te kijken. Dat laatste hadden we alleen snel opgegeven, door de slechte Wi-Fi verbinding, stotterend en haperend,, de film liep hele tijd vast, dus dat werd hem niet. Daarna gingen we tatoeages plakken, zodat we heel stoer naar het zwembad konden gaan, want ja vandaag zijn we met de ferry naar Molde gegaan en hebben we daar in het zwembad gelegen. Een erg mooi zwembad, met 2 glijbanen, sauna, bubbelbad, jaccuzi, duikplanken en 2 verwarmde zwembaden en een 25m lang bad. Dat was wel even gezellig, maar na dit nachtje was ik toch wel aardig moe en voel ik mij vandaag helemaal niet zo lekker. Heb het koud en dat had ik vannacht ook, we werden bibberend wakker... En misschien wel misselijk door de vele muffins die we voor Sanne's verjaardag naar binnen hadden gewerkt op de vroege morgen haha, want mijn grote zus is vandaag alweer 21 jaar geworden. GEFELICITEERD! Nu zijn we net weer thuis en heb ik een lekker soepje van Hilde gegeten en pannenkoekjes en lig ik voor mijn kacheltje in mijn caravan op te warmen. Hopen dat morgen de temperatuur weer wat gaat stijgen en de zon weer gaat schijnen!