dag 11, 10-07-13

11 juli 2013 - Ørskog, Noorwegen

Mijn wifi ligt eruit, morgen probeer ik verder. Nu lekker slapen allemaal! X

Ja, ik heb weer internet en uiteindelijk heb ik het verificatie probleem opgelost door me mobiel en laptop 100x uit en aan te doen haha! Gister was eindelijk de regen opgehouden en met de dag meer kon je steeds weer ietsje meer van de bergen genieten en trokken de wolken weg. Gister heb ik eerst alle hutjes voorzien van een sopje. Hutje 6 was bezet met Poolse lifters, die er maar niet uit wouden en nog zoveel tijd nodig hadden. Harry er naar toe en daarna ik nog een keer, dat ik toch echt wel graag hun hutje wou schoonmaken en de sleutel wou. Het was al na twaalven en om 12 uur moet je je sleutel in hebben geleverd bij de receptie. Uiteindelijk had ik hem in bezit, blijven ze alsnog op het balkonnetje zitten te eten en ergerde ik mij dood haha, maar uiteindelijk was het hutje schoon en de sleutel ingeleverd en kon ik op naar de keuken. Waar ik weer de hele middag van alles heb gedaan. Koolrabi schillen, citroenschijfjes snijden, vaatwasmachinemeisje spelen, bedienen en borden opmaken. Dus was weer productief dagje. Rond half 9 lekkere pasta karbonade gegeten en daarna nog een colaatje gedronken op het terras en naar me caravannetje gegaan. Ik zie nu dat de skelterbaan al helemaal vol is met racende kinderen en toekijkende ouders en dat de zon schijnt!! Ik zou vandaag op de mountainbike naar het dorpje toe, maar ik heb flink lang geslapen en om 15.00 zou ik mee gaan vissen op het fjord, dus of ik daar dan nog de tijd voor heb. Anders ga ik wel klein stukje hardlopen, ook goed voor de beentjes!