dag 12, 11-07-13

11 juli 2013 - Ørskog, Noorwegen

Over 5,5 week zit ik alweer in het koude Nederland! Haha jaaaa vandaag was het heerlijk weer hier en de zon ja de zon was er!! 15,5 graden, plus!! Plus he, niet min!! Haha zomergevoel hier bovenop de berg en de muggen zijn ook gelijk van de partij... Vanochtend heb ik veelte lang uitgeslapen en kon mijn mountainbike plan niet doorgaan als ik ook nog wou mee vissen vanmiddag en ik als vis fanatiek wou dat niet missen! Heb daarom lekker rustig aangedaan vanochtend en eerst me wifi maar is aan de praat proberen te krijgen. Daarna tot bloedens toe mijn benen onthaard en mijn sportoutfit uit de koffer getrokken. Ben een heel eind van de berg gerend op een grindpaadje en dat ging zo lekker en dacht echt wauw mijn conditie is helemaal nog niet zo slecht! Maar toen, toen moest ik weer omhoog en was het wat steiler dan ik dacht. Heb ik maar wat sprint intervallen gedaan en bij elke rust heerlijk genieten van de mooie uitzichten, want dat veranderd hier echt met de dag. Uitgeput weer op de camping aangekomen heb ik eerst een groot glas water uit het restaurant gehaald en even geklets met Vicky, grappig Noors meisje en ben daarna in een heerlijk luxe vakantiestoel voor me caravan gaan zitten in het zonnetje met me boekje, wat drinken en muziekje op. Beter kon het niet! Om 15.00 ben ik weer mee wezen vissen en weer was ik de enigste vrouw, maar dat kan mij niks schelen. Gelukkig heb ik nog even hier, want weer geen vis gevangen... Had zelfs mijn blinkertje of hoe je dat ook maar mag noemen, zo'n nepvisje, veranderd van rood naar een blauwe, maar niks hielp helaas. Dus broertjelief, als je hier bent moet je het me maar leren, want vorig jaar lukte het jou wel! Ach, ik heb er wel lol in en geniet er super van! Ook weer even ijsje gehaald op een andere camping en toen weer terug naar huis, waar we lekker met z'n alle gingen bbq'en.  Morgen begint het drukke weekend en zaterdag hebben we hier een bruiloft dus slaap kan ik vast wel gebruiken en het is alweer zo laat. Me hele ritme word hier verstoord en kapot moe ben ik. Ik beleef ook zoveel op een dag...