dag 16, 15-07-13

15 juli 2013 - Ørskog, Noorwegen

Nadat ik gisteravond gekletst had met papa en mama, wou lieve Marcaline ook nog even met mij skypen en daarna ben ik heerlijk mijn bed ingekropen en heb tot half 11 plat gelegen, heerlijk! Om 11.00 begon ik met werken en heb ik het toiletgebouw schoongemaakt en 2 kleine hutjes, dus was zo klaar. Daarna de keuken in, maar het weer is hier extreem 7,5 Celsius graden, harde wind en regen en dan hebben de mensen ook niet zoveel zin om hun warme huisje te verlaten en op 'tur' te gaan. Heb samen met Vicky de voorraadkast opnieuw geordend en er een sopje doorgehaald, hierna Hilde uitgezwaaid die een paar daagjes naar het zonnige Holland gaat! Jaloers!!! Maar die komt vrijdag alweer terug met Bé en Trui en het gerucht gaat rond dat vanaf dan de zon ook weer hier gaat schijnen! We shall see! :) Ik zit nu net een halfuurtje in me caravannetje, want er was niks te doen in het restaurant en vanavond kom ik weer even helpen. Vanwege het weer hadden we zelfs het houtkacheltje in het restaurant aangedaan, heel gezellig en knus en lekker warm, maar zomervakantiegevoel is ver weg te vinden haha!