dag 21, 20-07-13

20 juli 2013 - Ørskog, Noorwegen

Vanochtend om 10 uur stond ik weer fris en fruitig in het restaurant. Nadat ik mijn schoonmaakkarretje voor elkaar had en net was vertrokken naar de hutten, riep Hilde mij terug, want het was koffiepauze haha! Pirri was net aangekomen namelijk nadat ze zich verslapen had. Na de koffie break hoefde ik maar een paar hutten te doen en het toiletgebouw, waarna ik daarna de keuken inging. Het was vandaag aardig druk en de tijd ging weer razendsnel. Heel wat borden opgemaakt, borden uitgebracht en de vaatwasser heel wat keer laten draaien. Hilde stond vandaag in de keuken en Maria, Pirri en ik. Maria haar zusje was er vandaag ook, maar die ging gezellig met Trui leuke dingen doen en lekkere dingen bakken. Om half 6 mocht ik stoppen en gingen we buiten met z'n alle tortillia's eten. Daarna ben ik mijn caravannetje ingedoken en heb ik niks gedaan haha, saai! Al snel zag ik door de laaghangende mist, want het is hier nog steeds geen mooi weer. Terwijl 3 uur verderop het gewoon 27 graden is en wij hier in 10 graden koukleumen. Zo oneerlijk! Pirri langslopen, ik kloppen op het caravan raam en maar kloppen en Pirri hoorde het wel keek wat om zich heen maar wist niet waar vandaan het kwam haha. Dus ik mijn caravan uit rennen, staan me Poolse buren opeens allemaal voor mijn caravan. Ze dachten dat ik naar hun klopte en dat vonden ze maar al te leuk. Snel heb ik ze weggejaagd met Pirri en stonden we giegelend in me caravannetje, want die Poolse buren van mij vonden het maar al te grappig om ook even op de caravan te kloppen. Pirri en ik zaten elkaar bang te maken haha en Pirri is uiteindelijk naar Hilde toe gerend om te zeggen wat er aan de hand was. Uiteindelijk viel het allemaal mee en ik Marit kan die 4 poolse mannen best aan. Kwam er vandaag ook achter dat mijn Engels helemaal niet zo slecht is. Die 4 mannen kunnen nog geen woord Engels praten en verstaan.. Nadat ik een rondleiding had gegeven in me caravan aan Pirri en we een fotoshoot hadden gehad, ging Pirri weer terug naar de keuken en ben ik maar even in het restaurant gaan zitten. Dit vond ik uiteindelijk maar saai en was het eerste moment dat ik me echt begon te vervelen... Ben mijn caravan weer ingegaan en gelukkig kwam daarna Trui met chips en frisdrank en was de spelletjesavond begonnen en hebben we film gekeken. Nu ga ik lekker slapen, want hoe eerder ik slaap, hoe sneller ik papa en mama weer zie! LEUK!