dag 22 en 23, 21-07-13, 22-07-13

22 juli 2013 - Ørskog, Noorwegen

Jaa, Papa en mama en Sven zijn gisteravond aangekomen en ik na een druk weekend werken had een heerlijke Noorse welkoms taart gemaakt met echte Noorse aardbeien! De hele dag had ik er na uitgekeken en toen ze eindelijk kwamen was dat ook wel een feestje! We hadden er een lange dag opzitten met 327 maaltijden, dus dat was beulen in de keuken. Daarna met z'n alle bij mij in de caravan, heel gezellig! En er allemaal uit toen mijn wekkertje ging om 09.00, want ik moest gewoon de hutjes schoonmaken en daarbij kwamen Sven en papa nog even helpen en mama zat heerlijk te genieten in het zonnetje. Ja, want het is 'hotpants' weer! Boven de 20 graden, blauwe lucht en volop zon. Echt genieten is dit en ik mag dit weekje ook wat meer vrij en leuke dingen doen. Zo zijn we vanmiddag hier even naar het dorpje gegaan om wat boodschapjes te doen en hebben we bij het fjord heerlijke daim chocolade gegeten en hebben we bruinvissen gespot en 2 otters. Echt vakantiegevoel! Daarna wist ik wel een mooi plekje voor papa om te vissen en daar zijn we met z'n 4e heen gelopen. Dit was nog een flinke loop, maar we hadden genoeg aan elkaar te vertellen. We kwamen uit bij een leuk riviertje waar papa na 5 minuten hengelen al een forelletje aan zijn hengel had hangen en waar wij lekker een zak chips naar binnen hebben gewerkt. Daarna kregen papa en ik de geest en hebben we nog lekker in het veelte koude water gelegen. Goed begin van hun vakantie en prachtige uitzichten hier! Veel bijpraten, lachen en flauwe grappen van Sven. Ja, ik vind het heel leuk dat ze hier zijn! Super enthousiast en alles willen laten zien en dit mooie weer maakt ook een hoop goed! De zon is meegekomen naar Noorwegen, wat een geluk!

1. Marieke:
    22 juli 2013
    Wat heerlijk, lekker met z'n allen en dan ook nog eens mooi weer! Geniet ervan!!
  2. Wilma:
    22 juli 2013
    Veel plezier met zijn allen en de groetjes daar!. X
  3. S.J. Dijkstra:
    23 juli 2013
    Ha die Marit,
    Toch een beetje heimwee naar pappa en mamma en Sven. Gelukkig zijn ze veilig bij je aangekomen en doe ze de groeten. Als ik dit berichtje verstuur, zit ik in het zolderkamertje te zweten, boven de 30 graden. Nu veel sterkte met het werk en ook nog veel plezier!
    Je opa