dag 24, 23-07-13

23 juli 2013 - Ørskog, Noorwegen

Dagje 2 met familie Bootsma, ging vanochtend van start in een te warme caravan. De wekker ging weer om 09.00 uur en om 10.00 uur was ik al hard aan het werk met Hilde. Snel de hutten schoonmaken zodat we op tijd weg konden, want vandaag hebben we een berg beklommen. De 'Hogstova' een lange tocht en veel afzien, over richels lopen en echt avontuurlijk. Picknicken onderweg en veel gezelligheid. Trui en Hilde gingen ook mee en de zon ook. Weer prachtig mooi weer vandaag! Iedereen lekker verkleurd. Over meer van de helft moest mama helaas stoppen vanwege duizeligheid en zijn Hilde, Sven, Trui, papa en ik doorgelopen want het topje van deze gigantische berg wouden we wel bereiken! Na veel geklim en geklauter hadden we de top zwetend en hijgend bereikt en hebben we genoten van het geweldige uitzicht over alle bergen heen. We zaten hier op 1160m hoogte!! Vanaf de berg konden we de camping zien en na een korte break zijn we weer gaan afdalen. Mama opgepikt en weer door. Uiteindelijk heeft Trui nog in het water gelegen en ik me voetjes gekoeld, want helaas heb ik wat blaren opgelopen. Bij de auto aangekomen, weer over de smalle Noorse binnendoor weggetjes terug naar de camping. Tegemoet komende auto's en loslopende koeien op de weg, niet gek genoeg! Heerlijk zingen met de liedjes mee en de muziek op hard volume, met Sven en papa in de auto en ondertussen van het uitzicht genieten. Bij de camping mama voorgesteld aan Pirri en heerlijke pannenkoeken gebakken en ijsjes gegeten. Echt weer een heerlijk dagje!

1. Corine meijer:
    23 juli 2013
    lekker genieten daar met zn allen!!!! grtjs uit het warme bant