dag 28 en 29, 27-07-13,28-07-13

28 juli 2013 - Ørskog, Noorwegen

Gister heb ik een dagje gewerkt tot 15.00 omdat het erg rustig was en we ondertussen alles al hadden schoongemaakt en zelfs de ramen gelapt. Was wel erg gezellig met Pirri en met Vicky en op één of andere manier kwamen ze erop dat als ze jongens waren ze 'Perri' en 'Victor' zouden eten en toen kwam natuurlijk het geweldige idee om voor mij ook een jongensnaam te bedenken: 'MacDolf'!! Haha dus na een tijdje noemde we elkaar hele tijd zo. Sloeg nergens op, maar was wel grappig! Daarna mocht ik mee met papa, mama en Sven naar Alesund. We hadden weer prachtig mooi weer en zijn naar een uitzichtpunt gereden. Dit was heel mooi en je keek zo over de zee uit. Alesund ligt bij de kust en zijn allemaal verschillende eilandjes met oude gebouwtjes enz. Zag er heel gezellig uit. Hier ben ik ook geland met het vliegtuig. We hebben hier wat rond gesjokt en ik vond het erg geslaagd. Daarna nog een pak ijs gehaald en weer op naar de auto. Bij de caravan gingen we lekker tortilla's eten met restafval van het schnitzelvlees. Jumjum en daarna zijn we alweer vroeg naar bed gegaan. Helaas kwam ik er vanochtend niet uit en wou ik nog veel langer slapen. Gelukkig scheen het zonnetje wel en mocht ik weer beginnen met de hutten. Mijn energie was vandaag nergens te vinden en zag er tegenop om de keuken in te gaan. Zondag is altijd zo druk en stress in de keuken, niks voor mij! Maar vandaag is het tegendeel bewezen, want om 17.00 werden Vicky, Marjan en ik weggestuurd want het was veelte rustig! Dus ik zit lekker bij me caravan, naar de jongens van 'One Direction' te staren en ze af te luisteren haha. Jaaaaa!! want er zijn gister 4 Nederlandse jongens aangekomen op de camping.  4 stoere jongens nog wel, haha en papa, mama en Sven zijn vandaag dagje sightseeing aan het doen en rijden over de Atlantic Road, schijnt heel mooi te zijn en je krijgt het gevoel dat je over de wilde zee rijd. Ben benieuwd wat ze er van vonden! Dus op en top genieten kan ik nu even!